Jak děti viděly letní tábor

Co píší naše děti

Tábor Svatý Štěpán

Takto popsaly své žážitky z letního tábora děti ze Salesiánského střediska. Články nejsou úmyslně upravovány a jsou tedy uvedeny přesně tak jak je děti napsaly.

Na tábor jelo 16 dětí ráno jsme se sešli u střediska a šli jsme  na vlak z Teplic do Rokycan, pak  jsme šli pěšky.Spali jsme v chatkách po 2, 3, 4. Koupali se v rybníce, kde umřela nějaká Jindřiška a hledali jsme  poklad . Musel jsem plavat pro javorový list. V pokladu byly sladkosti, taky jsme stříleli foukačkou na terč. V neděli přijela policie. Viděli jsme cvičení policejních psů a střílení. V noci jsem měl noční hlídku s Adélou od 22 do 23 hodin.

Lukáš  Koudela, 9 let

Den 2.

Přijeli k nám policisté předvést nám výcvik psů a jak se chovají ve službě. Také nám ukazovali jak rozumí na posunky. Byl to krásný den.

Den 3.

Ráno nám četla Dáda z bible příběh, ve kterém byl Ježíš a vyhazoval z otcova chrámu kupce, ovce a poházel mince. Hráli jsme turnaj ve fotbale proti vedoucím. Vyráběli jsme si flusačky a jámy na mamuty. Stejný den nás Klika vzbudil ve 22:45 a šli jsme na stezku odvahy. Já se strašení bál, tak jsem radši pomáhal vedoucím se strašením:) Byla to strašná sranda a bude se na to krásně vzpomínat.

Den 6.

Dne 7.7.08 byl naplánovaný výlet do Rokycan. V 7:30 byl budíček s rozcvičkou. Matěj tu rozcvičku musel trénovat celou noc. Následovala hygiena a snídaně. Po snídani jsme se oblékli a odešli jsme na vlakové nádraží do Mýta, odkud nám jel vlak v 11:03.

Jelo se do Rokycan.

V Rokycanech na Masarykově náměstí nám Orry dal zapeklité otázky a úkoly. Po splnění těchto věcí jsme měli osobní volno. Pak jsme se šli podívat do místního kostela a následně jsme odešli na nádraží. Vlak nám jel v 15:45.

Při jízdě vlakem zapomněl Orry málem vystoupit ve stanici Mýto. My bychom s ním do Prahy samozřejmě jeli taky J Po cestě nám Orry předzpívával a my zpívali s ním.

Tento den mi ukázal, jak je naše Česká republika nádherná.

Den 7.

Ráno jako každý den následovala rozcvička, tentokrát pod vedením Petry.

Po snídani jsme šli do lesa postavit pravěké domečky ze dřeva a trávy.

Po obědě na nás čekala Lenka se soutěží v lese, kterou nakonec vyhráli Orli.

Protože počasí stálo za prd, šli jsme si po vyčerpávajícím dnu lehnou.

Oliver Kažimír, 15 let

Tento den jsme si moc užili. Hned ráno, když nás Orry vzbudil, tak jsme si šli vyčistit zuby. Poté jsme šli na dobrou snídani. Po snídani jsme šli k ohništi, kde jsme si tradičně řekli o dalším programu.

Program dopoledne byl:

Vedoucí Petra a Matěj nám rozdali papíry a tužky a předlohy se stopami zvířat, které jsme si poté obkreslili. Když jsme se se stopami seznámili, hráli jsme na slepou bábu. To byla sranda!!! Z této hry vznikl OBROVSKÝ sendvič.

Bylo 12:00 a tak jsme šli na oběd. Tam jsme se jako vždy pomodlili k Pánu bohu, který nám dává tak skvělé jídlo.

Po obědě jsme měli polední klid, na kterém nás Orry zase bavil svými historkami.

Pak jsme šli k vodě, kde jsme si připravovali ohniště. Když bylo připravené, tak jsme začali s ostatními Orli nacvičovat tanec, který jsme potom ukazovali ostatním. Ke konci dne jsme zapálili oheň. U ohně jsme si pěkně zazpívali s kytarou, hlavně dobří byli Klika a Orry

(Komodští varani). Opékali jsme si také buřty a užili si pěkný den.

Tento den se mi moc líbil!!!!

Klára ,,Kiri“ Říhová, 13 let

takže neska sme bili s taborem v lese stavjeli sme baráčku slisti a jehlici a sklacku a pak sme bili eště v lese a tam sme hrali hru a bilo to bobrí libisemi tadi jo sem spokojenej.

Míra Holub, 10 let

Bil sem v lese a hral sem si tam.

bil sem v lese a stavjeli sme si domecki.

Milan Koudela, 7 let

Dnes jsem viděla koně, když jsme šli do lesa a hráli jsme tam bojovou hru.Hra byla zaměřená na rychlost, spolupráci a taktiku. Cestou zpátky z lesa jsme na pěšince viděli velkého mírumilovného psa. Pořádně jsme se dováděli v obilí.